De Appel

Closing performance: Conversation Dance

Sonntag 29 September von 14:45 bis 16 Uhr(zeit)

Event

Dialoog, performance, installatie

Op zondag 29 september sluit Min Oh's tentoonstelling met de performance Simultaneity, Conference. De performance nodigt het publiek uit voor een open en live setting die het conventionele onderscheid tussen on-screen en off-screen, onstage en backstage, proces en resultaat, theorie en praktijk, en verschillende rollen en genres binnen een kunstwerk uitdaagt. In drie akten ontvouwen zich vragen en antwoorden over de samenwerking, en ook jij wordt onderdeel van dit gesprek. De dialoog is een performance, een installatie, een filmset en een deel van de video die later gemonteerd zal worden. We zullen actief luisteren en ons bewegen tussen notities uit het verleden, het heden en de toekomst.

Conversation Dance

Conversation Dance is een tentoonstelling en performance van Min Oh's bestaande en nieuwe werken, samengesteld en geco-choreografeerd door Eugene Hannah Park. Het concept van Conversation Dance kwam voort uit de drang om te weten hoe niet-hiërarchische coëxistentie werkt in multidisciplinaire kunst.

Om een symbiotisch ecosysteem tot stand te brengen, is het noodzakelijk om elke deelnemer of elk materiaal en hun geschiedenis te begrijpen. Daarom is samenwerking in interdisciplinaire kunst een praktijk van kennisproductie rond verantwoordelijkheden, rechten en hiërarchieën, die in elke discipline anders zijn vastgesteld. Conversation Dance start een dialoog op dit kruispunt.

Besucherinformationen

Zugang

Zugang ist bei einer Eintrittskarte für das Museum inbegriffen

Niederländische Museumskarte gültig