Joods Museum

Rondleiding voor blinde en slechtziende bezoekers

Montag 16 Dezember von 14:30 bis 16 Uhr(zeit)

Führung

In het kader van de afgelopen tentoonstelling Beroofd nodigen we blinde en slechtziende bezoekers uit voor een speciale rondleiding door de vaste opstelling van het Joods Museum.

Zintuigen

Aan de hand van een aantal Joodse gebruiksvoorwerpen maak je via verschillende zintuigen kennis met het Joodse leven; thuis en in de synagoge. Ook wordt er aandacht besteed aan wat er met Joodse gebruiksvoorwerpen in de Tweede Wereldoorlog is gebeurd.

Aanvang

Je verzamelt een kwartier voor aanvang in het museumcafé van het Joods Museum (Nieuwe Amstelstraat 1).

De rondleiding is gratis, maar je hebt wel een museumticket nodig. Je boekt je museumticket en reserveert de tour via de knop hieronder. Een begeleider mag gratis mee. Reserveer wel voor deze persoon en boek voor hen een gratis museumticket.

Besucherinformationen

Zugang

Zugang ist bei einer Eintrittskarte für das Museum inbegriffen

Niederländische Museumskarte gültig