Museum Kranenburgh

Schilderworkshop – Met vlieseline, inkt en een strijkbout.

Sonntag 13 Oktober von 13:30 bis 15 Uhr(zeit)

Workshop

Wist je dat je in een landschap niet altijd een boom of de schelpen hoeft te herkennen? In sommige kunstwerken in de tentoonstelling In de rug van de zee is het landschap abstract afgebeeld. Dit doen de kunstenaars bijvoorbeeld door te spelen met de kleuren uit het landschap.

In deze workshop ga jij ook een abstract landschap maken met kleuren. Dit doen we met een speciale techniek waarbij we vlieseline in inkt dopen en vervolgens vast strijken op papier. Door de warmte gaan de kleuren in elkaar overvloeien en dansen ze over het vel. Welk landschap herken jij in je kunstwerk?

Let op: Studio C workshops zijn geschikt voor kinderen tussen de 5 en 12 jaar. Kinderen jonger dan 5 jaar worden geweigerd.

Besucherinformationen

Zugang

Mit Niederländische Museumskarte € 9,09

Achtung: Hierfür ist eine Vorabreservierung erforderlich