Nationaal Monument Kamp Amersfoort

Boekpresentatie en Meet & Greet met Martine Letterie

Samstag 26 Oktober von 12:45 bis 13:45 Uhr(zeit)

Lesung

Ontmoet Martine Letterie op 26 oktober bij Nationaal Monument Kamp Amersfoort! Dit is een bijzondere gelegenheid om de schrijver persoonlijk te leren kennen, vragen te stellen en het boek te laten signeren.

Jeugdroman

Martine Letteries nieuwe boek Ze kwamen ons halen is het eerste kinderboek over Kamp Amersfoort. In deze indringende jeugdroman beschrijft Martine Letterie, door de ogen van de veertienjarige Henk, het waargebeurde verhaal van de familie Rijper, die naar Kamp Amersfoort werd overgebracht. Niet iedereen kwam veilig thuis. Henk en zijn familie blijven achter met vragen. Hoe moet je verder leven in onzekerheid? Hoe moet je leven met het ondenkbare?

Praktisch

Inloop is vanaf 12:15 uur, en het programma begint om 12:45 uur. Graag aanmelden via de link. Deze activiteit vindt plaats gedurende de reguliere openingstijden van het museum en is alleen te volgen op vertoon van een entreebewijs voor het museum. De Museumkaart is geldig.

Rondleidingen

Om 11:30 en 14:00 uur zijn er rondleidingen door het buitengebied van het Nationaal Monument Kamp Amersfoort. Deze zijn gratis voor Museumkaarthouders, en je kunt zowel vóór als na de boekpresentatie deelnemen.

Besucherinformationen

Zugang

Zugang ist bei einer Eintrittskarte für das Museum inbegriffen

Niederländische Museumskarte gültig