Rijksmuseum Slot Loevestein

Een avond met Humberto en Lammert op Loevestein

Samstag 9 November von 19 bis 22:30 Uhr(zeit)

Lesung

Slot Loevestein nodigt je uit voor een inspirerend gesprek tussen presentator Humberto Tan en filosoof Lammert Kamphuis over een van de meest urgente thema's van deze tijd: polarisatie.

Andersdenkenden

In een wereld die steeds verder verdeeld lijkt, verkennen Humberto en Lammert op prikkelende wijze hoe we de echte verbinding kunnen maken met andersdenkenden. Ze gaan dieper in op de vraag waarom we soms zo vastzitten in onze eigen overtuigingen, en hoe we kunnen leren open te staan voor andere perspectieven. En jij kunt daarbij zijn!

Programma

Vanaf 19:00 uur ben je welkom in het sfeervolle Brouwhuis voor een borrel met heerlijke hapjes. Om 20:00 uur begint het boeiende gesprek tussen Humberto Tan en Lammert Kamphuis, gevolgd door een interactieve discussie waarin het publiek vragen kan stellen. Daarna krijg je exclusief toegang tot de tentoonstelling Tegenpolen in het kasteel, met de keuze om zelfstandig rond te kijken of deel te nemen aan een rondleiding door ervaren gidsen. De avond eindigt met een drankje, waar je de indrukken kunt delen en napraten over de inspirerende gesprekken.

Praktisch

Tickets voor deze unieke ervaring zijn te koop voor € 32,50 per persoon, inclusief drie drankjes, warme en koude hapjes, en een rondleiding door het kasteel. Er is een beperkt aantal plaatsen, dus wees er snel bij!

Besucherinformationen

Zugang

Achtung: Hierfür ist eine Vorabreservierung erforderlich

Datum & Uhrzeit