Amsterdam Museum aan de Amstel

New Narratives Tour door Joy-Ann Sibelo

Zondag 27 oktober van 11:30 tot 12:30 uur

Rondleiding

Op 27 oktober van 11.30 tot 12.30 uur neemt Joy-Ann Sibelo je mee in een New Narratives Tour langs o.a. de tentoonstelling Collecting The City #4. Joy-Ann werkt bij de broedplaats Kazerne Reigersbos, waar zij een belangrijke speler is voor het project Future Tellers.

New Narratives

Met de serie New Narratives vraagt het Amsterdam Museum gastrondleiders van buiten het museum om te reflecteren op de presentaties en collectie van het museum. Welke verhalen over de stad worden in het museum verteld, welke verhalen blijven onzichtbaar, en welke verhalen mogen niet ontbreken?

Joy-Ann Sibelo

Joy-Ann Sibelo is programma coördinator bij Kazerne Reigersbos, een broedplaats in Amsterdam Zuidoost. Naast de kazerne werkt Joy-Ann als freelancer in de culturele sector. Future Tellers was het eerste grote project dat zij vanuit Kazerne Reigersbos heeft georganiseerd.

Locatie: Amsterdam Museum aan de Amstel
Voertaal: Nederlands
Prijs: Gratis met een geldig entreebewijs voor het museum

Bezoekersinformatie

Toegang is inbegrepen bij een entreeticket voor het museum.

Let op: vooraf reserveren is nodig

Zondag 27 oktober van 11:30 tot 12:30 uur

Amsterdam Museum aan de Amstel