Museum Fort Pannerden

De Nacht van de Soldaat

Zaterdag 2 november van 18:30 tot 21:30 uur

Activiteit

De Nacht van de Soldaat: nu nog spectaculairder! Beleef het in de herfstvakantie.

De Nacht van de Soldaat

Fort Pannerden maakt zich weer op voor de Nacht van de Soldaat: een bijzondere avondopenstelling, waarbij het in het fort net zó donker is als het ruim 150 jaar geleden kon zijn… Er was toen immers nog geen elektrische verlichting!

Fort

Je volgt een route door het verduisterde fort en komt onderweg soldaten en interessante figuren tegen. Maak met hen een praatje en zij vertellen graag hun verhaal! Onderweg wordt er ook het soldatenmaaltje Ratsch, Kuch en Bonen aangeboden. Dat moet je een keer geproefd hebben!

Vernieuwd

Dit jaar is er een vernieuwde, langere route langs verschillende acts. Ook als men al eerder is geweest staan er verrassingen te wachten. En dat met de vraag: kom jij Fort Pannerden van zijn vloek verlossen? Kun jij de spreuk vinden?

Bezoekersinformatie

Met Museumkaart gratis

Reguliere toegangsprijs € 7,50

Datum & tijd

Zaterdag 2 november van 18:30 tot 21:30 uur

Museum Fort Pannerden

Waaldijk 1
6686 MV Doornenburg

za - zo 11:00 - 17:00 uur
ma Gesloten
di - do 11:00 - 17:00 uur

Extra informatie

De toegangsprijs is €7,50 per persoon voor alle leeftijden. Met de Museumkaart is de toegang gratis en hoef je niet te reserveren.