Museum Jan Cunen

Rondleiding vanuit Visual Thinking Strategies: in dialoog

Zondag 29 september van 14 tot 15:15 uur

Rondleiding

Wat gebeurt er in het kunstwerk? Waaraan zie je dat? En wat kun je nog meer ontdekken? Deze drie vragen staan centraal bij de leermethode Visual Thinking Strategies (VTS).

VTS

Tijdens deze bijzondere rondleiding verdiep je het kijken naar kunst en ga je op een laagdrempelige manier met je mededeelnemers in gesprek. Meld je aan en ontdek wat VTS brengt: kritisch denken, observeren, redeneren, maar vooral luisteren naar het perspectief van de ander. 'Wat zou de ander ervan vinden?'. Met die vraag verken je samen de tentoonstelling Wat zou Marcel Broodthaers doen?. Kunstkennis is niet nodig. Deze rondleiding wordt verzorgd door Maartje Vos van museumdocent.nl.

Praktisch

Schrijf je in door een mail te sturen naar info@museumjancunen.nl. Vermeld daarbij je naam en een telefoonnummer. Wil je het bezoek combineren met een drankje of lunch in ons café? Dan raden we aan om op tijd een tafel te reserveren door een mail te sturen naar cafe@museumjancunen.nl of te bellen naar 0412-798009.

Deze activiteit sluit aan bij de tentoonstelling Wat zou Marcel Broodthaers doen? Deze tentoonstelling is van 30 juni tot en met 27 oktober 2024 te zien in Museum Jan Cunen.

Zijn de kosten een drempel om deel te nemen, neem even contact met ons op.

Bezoekersinformatie

Let op: vooraf reserveren is nodig

Zondag 29 september van 14 tot 15:15 uur

Museum Jan Cunen