Museum Jan Cunen

Lekker samen klooien – Weekend van de Wetenschap

Zaterdag 5 oktober van 11 tot 17 uur

Workshop

Kom lekker klooien bij Museum Jan Cunen tijdens het Weekend van de Wetenschap. Of je het nu hebt over de mobiele telefoon of een deeltjesversneller: elke grote ontdekking begint met klooien.

Klooien

Of je het nu hebt over de mobiele telefoon of een deeltjesversneller: elke grote ontdekking begint met klooien. Daarom hebben grote tech-bedrijven kunstenaars in dienst: zij komen met oplossingen waar niemand nog aan dacht.

Samen met Stichting Samen Klooien viert Museum Jan Cunen vandaag het experiment, met heerlijk ongeregelde workshops voor iedereen. Klooi, maak en experimenteer mee, en maak de wereld een klein beetje mooier!

• Datum: Zaterdag 5 oktober
  • Tijd: 11:00 – 17:00
  • Voor wie: Kinderen
  • Kosten: gratis. Voor de workshop in het museum is een geldig entree-ticket nodig (gratis t/m 18 jaar).

Aanmelden is niet nodig. Wil je het bezoek combineren met een drankje of lunch in ons café? Dan raden we aan om op tijd een tafel te reserveren door een mail te sturen naar cafe@museumjancunen.nl of te bellen naar 0412-798009.

Bezoekersinformatie

Toegang is inbegrepen bij een entreeticket voor het museum.

Let op: vooraf reserveren is nodig

Leeftijd

Voor 5 t/m 12 jaar