Nederlands Zilvermuseum

Nationale Dag van Waarde: Gratis waardebepalingen en taxaties

Zaterdag 12 oktober van 11 tot 16 uur

Evenement

Ontdek meer over de herkomst en de waarde van jouw eigen bijzondere objecten op zaterdag 12 oktober, de Nationale Dag van Waarde, in het Nederlands Zilvermuseum.

Nationale Dag van Waarde

Federatie TMV, dé beroepsorganisatie van taxateurs, makelaars en veilinghouders in roerende zaken, organiseert een kennismaking met de branche op de Nationale Dag van Waarde. In het Nederlands Zilvermuseum kun je op zaterdag 12 oktober tussen 11.00 en 16.00 uur het museum bezoeken en daar vervolgens gratis jouw objecten laten taxeren door professionals (met een geldig entreebewijs voor het museum). Let op, om onnodig wachten te voorkomen kom je met maximaal twee personen en neem je samen niet meer dan drie (draagbare) objecten mee.

Wat kan je meenemen?

Speciaal voor deze gelegenheid komen er verschillende taxateurs naar het Nederlands Zilvermuseum. Zij zijn allen aangesloten bij de Federatie TMV en gecertificeerd bij het Hobeon, maar hebben allemaal een eigen expertise. Je kunt bij hen terecht voor:

• Ruben Aardewerk: kunst, antiek, zilver.
  • Arne Bonsaksen: kunst, antiek en schilderijen.
  • Gemke Jager: zilveren gebruiksvoorwerpen.
  • Anita Veenendaal: juwelen en edelstenen.
  • Ciska Vermaas: juwelen, edelstenen, goud en zilver.
  • Benno Weinands: kunst, antiek, zilver.

Bezoek de website van het Nederlands Zilvermuseum voor meer informatie over de aanwezige taxateurs en waarom je naar een taxateur gaat.

Bezoekersinformatie

Toegang is inbegrepen bij een entreeticket voor het museum.

Museumkaart geldig

Datum & tijd