Nederlands Zilvermuseum

Boeklezing met auteur Ariëtte Dekker

Zaterdag 14 september van 14 tot 16 uur

Lezing

Op 14 september 2024 geeft Ariëtte Dekker een boeklezing over haar boek De Vertrouweling. Achteraf bekijk je in de expositie het bijbehorende tafelzilver van Helene Kröller-Müller.

De Vertrouweling

Auteur Ariëtte Dekker komt naar het Nederlands Zilvermuseum in Schoonhoven voor een lezing over haar nieuwe boek: ‘De Vertrouweling’. Het boek verkent de bijzondere band tussen Sam van Deventer en het echtpaar Kröller-Müller. De lezing sluit ook aan bij de tentoonstelling ‘Aan tafel met Helene Kröller-Müller’, waar je meer ontdekt over de invloed van hun correspondentie op het tentoongestelde tafelzilver.

Praktisch

De lezing is georganiseerd in samenwerking met de Bibliotheek Krimpenerwaard. De kosten zijn € 5,00 voor leden van de Bibliotheek Krimpenerwaard, Vrienden van het Museum, en Museumkaarthouders, en € 7,50 voor niet-leden. Deze prijs is exclusief museumtoegang. Reserveren is verplicht; vergeet niet je pas en aankoopbewijs mee te nemen. Reserveer je plekje alvast via de museumwebshop.

Bezoekersinformatie

Met Museumkaart € 5

Let op: vooraf reserveren is nodig

Leeftijd