NEMO Science Museum De Studio

Stand-up: Lachen over later

Donderdag 12 december van 20 tot 21:30 uur

Evenement

Het Comedyhuis komt naar De Studio van NEMO op donderdag 12 december. Vier comedians laten je lachen over later. Ouder worden was nog nooit zo grappig!

Comedy

Het ultieme anti-agingmiddel? Comedy. Kom lachen over de ups en downs van het ouder worden. Want we kunnen er maar beter de humor van inzien, toch? Lachen over later wordt georganiseerd door Het Comedyhuis. Eén van de oudste stand-up comedy gezelschappen van Nederland. Sinds 2009 organiseert de groep comedyshows in het land, schrijven ze teksten voor TV programma’s als de Avondshow van Lubach en helpen ze beginnende comedians om hun eerste stappen op het podium te zetten met hun beproefde stand-up comedycursussen.

Praktisch

De voorstelling start om 20.00 uur en duurt ongeveer 75 minuten. Voorafgaand kun je vanaf 19.00 uur de tentoonstelling Living Looonger bezoeken, over ouder worden, jong blijven en sterfelijk zijn. Een ticket voor deze activiteit is € 15,- inclusief bezoek aan de tentoonstelling.

Donderdagavond in De Studio

Om de week op donderdagavond organiseert NEMO een extra activiteit in De Studio. Speciaal voor volwassenen. De workshops, lezingen en dialogen sluiten aan bij het thema van de tentoonstelling Living Looonger.

Bezoekersinformatie

Let op: vooraf reserveren is nodig

Donderdag 12 december van 20 tot 21:30 uur

NEMO Science Museum De Studio