Museum W

Artist Talk met Aline Thomassen

Zondag 10 november van 14 tot 15:30 uur

Lezing

In Museum W kun je terecht voor een kunstenaarsgesprek met Aline Thomassen, begeleidt door Luuk Heezen (presentator en programmamaker voor onder andere Kunst is Lang).

Krachtige vrouwen

In haar grote aquareltekeningen met een sterk eigen handtekening tekent Thomassen sterke, woeste, krachtige en soms ook onheilspellende vrouwfiguren. Thomassen verbeeldt met deze vrouwen universele en existentiële thema’s zoals liefde, identiteit, verlies, geweld, vrijheid, pijn, leven en dood.

De kunstenaar werkt uitdrukkelijk vanuit een vrouwelijk perspectief, en tekent sterke vrouwen waarin zij zich herkent. Het werk van Aline Thomassen is te zien in de groepstentoonstelling 'Vertrokken Onbekend Waarheen'.

Praktisch

Er is plek voor 50 personen; we starten om 14.00 uur. Je betaalt alleen de entree tot het museum (8 euro, Museumkaart is gratis). Wil je erbij zijn? Reserveer dan een plekje via museumw@weert.nl.

Bezoekersinformatie

Toegang is inbegrepen bij een entreeticket voor het museum.

Let op: vooraf reserveren is nodig

Zondag 10 november van 14 tot 15:30 uur

Museum W